El desenvolupament entre la relació cos i la ment a partir del moviment que pot ser per un desig, reflexe. un sentiment.
TIPUS
-RELACIONAL:
L'educador ha d'estimula al nen per a que faci el que vulgui. La finalitat es que el nen amb el seu cos pugui relacionar-se emb els altres. Es treballa el sensoriomotriu, simbòlic i de representació.-INSTRUMENTAL
El educador diu el que ha de fer, els instruments musicals modifiquen les ones sonores, les tisores són un instrument per cambiar i tallar el paper.
El cos entenem que és el instrument que al nen li serveix per apendre a utilitzar-lo, dominar-lo i es treballa perque el nen aprenguii coordinar el seu cos.
Hola MªAngeles,
ResponderEliminarLas definiciones son todas muy parecidas y todas estan muy bien, pero me gusta mucho el cesped i las flores de la parte superior.
Muy original
Animo
Hola Mª Angeles!
ResponderEliminarme gusta mucho las definiciones que has hecho sobre la psicomotricitat relacional i intrumental, ben explicades i escrites.
Hola Mari Angeles:
ResponderEliminarMe gusta mucho la foto que habeis coincidido con la Rossana sobre la psicomotricitat instrumental.
Que tal Mari,
ResponderEliminarper ser la primera vegada que utilitzem aixó,jo crec que està perfecte.