viernes, 5 de noviembre de 2010

Actividad 1 UF5, Individual

PSICOMOTRICITAT
El desenvolupament entre la relació cos i la ment a partir del moviment que pot ser per un desig, reflexe. un sentiment.
TIPUS
-RELACIONAL:
L'educador ha d'estimula al nen per a que faci el que vulgui. La finalitat  es que el nen amb el seu cos pugui relacionar-se emb els altres. Es treballa el sensoriomotriu, simbòlic i de representació.




-INSTRUMENTAL

El educador diu el que ha de fer, els instruments musicals modifiquen les ones sonores, les tisores són un instrument per cambiar i tallar el paper.
El cos entenem que és el instrument que al nen li serveix per apendre a utilitzar-lo, dominar-lo i es treballa perque el nen aprenguii coordinar el seu cos.

4 comentarios:

  1. Hola MªAngeles,

    Las definiciones son todas muy parecidas y todas estan muy bien, pero me gusta mucho el cesped i las flores de la parte superior.
    Muy original
    Animo

    ResponderEliminar
  2. Hola Mª Angeles!

    me gusta mucho las definiciones que has hecho sobre la psicomotricitat relacional i intrumental, ben explicades i escrites.

    ResponderEliminar
  3. Hola Mari Angeles:

    Me gusta mucho la foto que habeis coincidido con la Rossana sobre la psicomotricitat instrumental.

    ResponderEliminar
  4. Que tal Mari,
    per ser la primera vegada que utilitzem aixó,jo crec que està perfecte.

    ResponderEliminar