miércoles, 15 de diciembre de 2010

UF2 PROPOSTA INDIVIDUAL ACTIVITAT 2

PERÍODE EVOLUTIU

Primer any
- Mantenint-li el cos posició erecta, sosté el cap durant mes de deu segons. (3-4-5 mesos)
-Es gira tot sol passant de cap avall a cap amunt.  (5-6-7 mesos)
-Es desplaça sol per terra, a culades o quatre grapes. (9-10-11 mesos)
-Se sosté tot sol, dret, sense agafar-se en lloc durant més de deu segons. (11-12-13 mesos)






Segon any
-Camina tot sol un mínin de deu passes. (13-14-15 mesos)
-Deixant-lo assegut a terra és capaç d'axecar-se tot sol, sense agafar-se. (15-16-17 mesos)
-Puja i baixa un graó d'escala donant-li la ma. (18-19-20 mesos)
-Comença a córrer lliurement. (22-23-24 mesos)






Tercer any
-Amassa la plastilina amb les mans i recull amb les mans una pilota llençada cap a ell (acció d'entomar) a una distància no superior a un metre. (24.30 mesos)
-Fa traços de verticals i horizontals per imitació sense control de límits i sense agafar correctament el llapis. També construeix una torre de sis cubs. (30-36 mesos)

5 comentarios:

  1. bones angels m'agrada vastant lo que as posat fins al 2n any pero apartir del 3r any no m'agrada gaire i es veritat que la meva info es molt similar a la teva i es cert la meva imatge no s'adapta gaire

    ResponderEliminar
  2. Hola MªAngels, molt be noia, ets tota una experta,com has millorat et felicitó, m'agradat molt el teu treball i les fotos també.

    ResponderEliminar
  3. Hola Mari ,bon Nadal.
    Els teus comentaris semblen una mica generals,les imatges m'agraden més.

    ResponderEliminar
  4. Pel que fa al treball en grup també penso que el de la Tere ès el mès acertat.

    ResponderEliminar
  5. mari angeles! lo que más me ha gustado és que has separado el 1r, el 2n, i el 3r año.
    las fotos tambien me gustan. todo y esto yo hubiese escrito algo mas de cada etapa!

    ResponderEliminar